Όμιλος Αντισφαίρισης Πτολεμαϊδας www.ptolemaidatennis.gr Εγκαταστάσεις Συλλόγου Παιδικά Τμήματα

 killerforhand

1. Συγκεντρωθείτε στην μπάλα
Είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθείτε επίμονα την μπάλα, γιατί έτσι θα μπορείτε πιο εύκολα να προβλέπετε την πορεία της και άρα να προετοιμαστείτε έγκαιρα για ένα σωστό χτύπημα της μπάλας.

2. Ρυθμίστε τη θέση σας
Καθώς η μπάλα ταξιδεύει προς το μέρος σας, κάντε με πολλά μικρά βήματα, συνεχώς προσαρμογές στη θέση που έχετε ως προς την μπάλα, ώστε την ώρα του χτυπήματος να έχετε πάρει τη σωστή θέση και την κατάλληλη απόσταση από αυτήν. Μην ξεχνάτε σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας για το χτύπημα, να έχετε διαρκώς το βλέμμα σας συγκεντρωμένο στην μπάλα.


3. Το άνοιγμα (swing)
Σ’ αυτό το σημείο η ματιά σας θα πρέπει να κλειδώσει απόλυτα πάνω στην μπάλα. Ξεκινήστε το άνοιγμα της ρακέτας (swing) και ετοιμαστείτε για ένα topspin, slice ή flat winner ανάλογα με την περίπτωση. Τα μάτια σας παραμένουν καρφωμένα στην μπάλα μέχρι και την στιγμή που η ρακέτα σας θα έρθει σε επαφή με αυτήν, ώστε να μπορέσετε να την χτυπήσετε στο κέντρο της ρακέτας (δηλαδή στο sweet spot).

4.Κίνηση και βάρος μπροστά
Ένα κοινό λάθος, που γίνεται από πολλούς νέους και άπειρους παίκτες, είναι ότι κάνουν κίνηση προς τα πίσω την ώρα, που χτυπάνε την μπάλα. Αντίθετα, πρέπει να επικεντρωθείτε στη διατήρηση της ισορροπίας σας και στη μεταφορά του βάρους του σώματος στο μπροστινό πόδι κατά την ώρα του χτυπήματος, αποφεύγοντας κάθε περιττή κίνηση, που θα σας βγάλει εκτός ισορροπίας.
5. Δύναμη απο την κίνηση
Η δύναμη πρέπει να μεταδοθεί στην μπάλα απο την περιστροφή των γοφών ,της μέσης και στην συνέχεια της ομαλής και χαλαρής εκτίναξης του χεριού και της ρακέτας πάνω στην μπάλα και όχι προσπαθώντας να βάλουμε υπερβολική μυϊκή δύναμη, γιατί έτσι θα έχουμε το αντίθετο αποτέλεσμα και κίνδυνο τραυματισμού.

6. Έτοιμοι για το επόμενο χτύπημα
Δεν έχει σημασία πόσο δυνατό ήταν το χτύπημά σας, αφού πάντα πρέπει να θεωρείτε ότι ο αντίπαλός σας θα μπορέσει να το επιστρέψει. Χωρίς να χρονοτριβείτε, επιστρέψτε στην θέση σας, ξαναβρείτε την ισορροπία σας και ετοιμαστείτε για το επόμενο χτύπημα.

FaceBook  Twitter
Sunday the 20th. Όμιλος Αντισφαίρισης Πτολεμαϊδας 2013.