Όμιλος Αντισφαίρισης Πτολεμαϊδας www.ptolemaidatennis.gr Εγκαταστάσεις Συλλόγου Παιδικά Τμήματα

airtennis

O αέρας σε ένα παιχνίδι τένις είναι ένας αστάθμητος παράγοντας που μπορεί να μας δυσκολέψει αρκετά.
Μερικές συμβουλές σε περίπτωση αέρα:
1.Περισσότερο foot work.
Τα πολλά μικρά βήματα και η σωστή κίνηση μέσα στο γήπεδο, όταν ο άνεμος κάνει την κίνηση της μπάλας απρόβλεπτη ,είναι αυτά που θα σας επιτρέψουν
να ρυθμίσετε την θέση σας ώς προς την μπάλα.

racket

Ρακέτες με κύριο χαρακτηριστικό τα δυνατά χτυπήματα.
Για παίκτες χαμηλού και μεσαίου επιπέδου, με μικρή αιώρηση στα χτυπήματα τους, που θέλουν μια ρακέτα που να προσδίδει δύναμη στο παιχνίδι τους.Οι ρακέτες αυτής της κατηγορίας έχουν βάρος από 230-249 gr. μεγάλο εμβαδόν κεφαλής 113-128 sq.in. ενώ το σημείο ισορροπίας τους είναι πιο κοντά στην κεφαλή της ρακέτας >340mm.
Ρακέτες με χαρακτηριστικό την δύναμη αλλά και τον έλεγχο των χτυπημάτων.
Για παίκτες χαμηλού και μεσαίου επιπέδου, με μικρή ή μεσαία αιώρηση στα χτυπήματα τους, που θέλουν μια ρακέτα που να προσδίδει δύναμη αλλά και κάποιον έλεγχο στο παιχνίδι τους, με εύκολο χειρισμό της.Οι ρακέτες αυτές έχουν βάρος 250-269 gr. μεγάλο εμβαδόν κεφαλής 106-115 sq.in. και το σημείο ισορροπίας τους είναι πιο κοντά στην κεφαλή της ρακέτας 335-345mm.

fedpart1

 

1.Επειδή το σερβίς πρέπει να είναι δυνατό και να έχει ρυθμό, τα πρώτα δευτερόλεπτα της κίνησης έχουν ιδιαίτερη σημασία. Είναι καλό να αποκτήσετε κάποια τεχνική και ένα «τελετουργικό προετοιμασίας» που να δουλεύει για σας κάθε φορά και να είστε σε θέση να το επαναλαμβάνετε ως κίνηση. Αυτό θα μπορούσε να είναι το να χτυπάτε ρυθμικά στο έδαφος το μπαλάκι κάποιες φορές ή να κάνετε μία παύση για λίγα δευτερόλεπτα πριν προχωρήσετε στο σερβίς. Όλα αυτά αποβλέπουν στο να συγκεντρωθείτε πριν την κίνηση. Ο Federer δεν κάνει βεβιασμένες κινήσεις στο αρχικό στάδιο του σερβίς του. Τα χέρια του ξεκινάνε μαζί και η ρακέτα του πέφτει προς τα κάτω και πίσω, ενώ κατεβάζει το αριστερό του χέρι.

6002-feet2

Αν και το footwork είναι το μυστικό για πολύ καλές επιδόσεις στο τένις, πολλοί παίχτες δεν δίνουν την προσοχή που θα έπρεπε στο σημείο αυτό. Πολύ συχνά επικεντρώνονται οι προπονητές και οι ερασιτέχνες παίχτες στο να βελτιώνουν συγκεκριμένα χτυπήματά τους, χάνοντας στην πραγματικότητα πάρα πολύ χρόνο και ενέργεια για το σκοπό αυτό. Δεν έχει σημασία πόσο καλό θα είναι θεωρητικά ένα χτύπημά σας, εάν δεν κατορθώσετε ποτέ να πάρετε την καλύτερη δυνατή θέση και στάση για να χτυπήσετε την μπάλα. Προτού διαβάσετε παρακάτω, σκεφτείτε για μια στιγμή το εξής: Tί ακριβώς συμβαίνει όταν παίζετε;
Επιστρέφετε πολύ καλά ένα δυνατό σερβίς του αντιπάλου σας.
Κάνετε τον αντίπαλό σας να κινείται σε όλο το γήπεδο, όταν ξαφνικά αυτός αποφασίζει να σας επιτεθεί ανεβαίνοντας στο φιλέ.
Προσπαθείτε να πετύχετε ένα passing shot, αλλά ο αντίπαλός σας κάνει βολέ στην αντίθετη γωνία και τρέχετε, για να το αποκρούσετε με ένα εντυπωσιακό backhand σε ευθεία με το ένα χέρι, που θα ζήλευε και ο ίδιος ο Federer.
Σταματήστε να σφίγγετε για λίγο τη γροθιά σας και ας δούμε τι έγινε. Μόλις χτυπήσατε την μπάλα οκτώ φορές, αλλά τι κάνατε τις περισσότερες φορές; Κινηθήκατε! Κινηθήκατε προς την μπάλα για να αποκρούσετε κάθε χτύπημα και κινηθήκατε μετά την απόκρουση για να επανέλθετε.

Friday the 23rd. Όμιλος Αντισφαίρισης Πτολεμαϊδας 2013.