Όμιλος Αντισφαίρισης Πτολεμαϊδας www.ptolemaidatennis.gr Εγκαταστάσεις Συλλόγου Παιδικά Τμήματα

tiredplayer

Η απόδοση στο τένις εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητα μέγιστης επιτάχυνσης σε κρίσιμες μπαλιές καθώς και την αντοχή σε παρατεταμένα σπριντ.
Ο αθλητής σε κάθε του μετακίνηση εκτελεί περίπου 3 μέτρα και η διάρκεια κάθε πόντου δεν ξεπερνά συνήθως τα 10’’. Κατά τη διάρκεια όμως ενός παιχνιδιού πρέπει να εκτελέσει μέχρι 300-400 σπριντ και το διάλειμμα μεταξύ των πόντων (10’’-25’’) δεν εξασφαλίζει πλήρη αποκατάσταση για τα κάτω άκρα.
Η κύρια ενεργειακή πηγή στον αγώνα είναι η φωσφοκρεατίνη (PCr) και το ATP (αναερόβιο αγαλακτικό σύστημα). Η PCr εξαντλείται στο τέλος κάθε πόντου και δεν αποκαθίσταται πλήρως στο διάλειμμα με αποτέλεσμα τα αποθέματα PCr και ATP να μειώνονται σημαντικά στο τέλος του αγώνα.
Η αύξηση του γαλακτικού οξέος είναι συνήθως μικρή (3 mM) και οφείλεται κυρίως στην ενεργοποίηση μυϊκών ινών ταχείας συστολής. Σε ορισμένες όμως έντονες και παρατεταμένες προσπάθειες μπορεί να πάρει τιμές κοντά στα 8 mM. Οι κύριοι περιοριστικοί παράγοντες για την απόδοση φαίνεται να είναι η ελάττωση της PCr, η συσσώρευση ιόντων φωσφόρου καιH+ και η μείωση του μυϊκού γλυκογόνου στις γρήγορες μυϊκές ίνες.

Δείτε μια συλλογή από άρθρα σχετικά με θέματα στρατηγικής – τεχνικής και ψυχολογίας του τένις. Τα κείμενα είναι γραμμένα στην ελληνική γλώσσα.
Πατήστε ΕΔΩ

Δείτε μια συλλογή από άρθρα που εξηγούν αναλυτικά την τεχνική που πρέπει να ακολουθηθεί για το κάθε χτύπημα του τένις. Τα κείμενα είναι γραμμένα στην ελληνική γλώσσα.
Πατήστε ΕΔΩ

 

Δείτε μια σειρά από βίντεο μέσω του YouTube που περιέχουν χτυπήματα από πολύ μεγάλους παίκτες του τένις. Τα βίντεο προβάλλονται σε αργή κίνηση ώστε να φανεί ακριβώς η τεχνική που ακολουθούν οι παίκτες. 

 

Δείτε ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο μέσω του YouTube όπου ο προπονητής Tom Avery εξηγεί τα βασικά σημεία του χτυπήματος forehand. Αγγλική γλώσσα, διάρκεια βίντεο 8,5 λεπτά.

Sunday the 20th. Όμιλος Αντισφαίρισης Πτολεμαϊδας 2013.